ΠΕΖΟΠΟΡΙΑ ΣΤΟΝ ΝΕΔΟΝΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΡΕΙΒΑΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

Στις 14-07-2013 άλλη μια εξόρμηση του Ε.Ο.Σ. Καλαμάτας πραγματοποιήθηκε στον Νέδοντα ποταμό. Η εκκίνηση έγινε από τα γραφεία του Συλλόγου στις 8:00 το πρωί της Κυριακής. Αφού μαζευτήκαμε όλοι, 48 άτομα ήμασταν μαζί και με τον αρχηγό μας τον Γιάννη Κουραμπά, ξεκινήσαμε για τον Νέδοντα. Το ρολόι έδειχνε 8:50 όταν άρχισε η πορεία μας μέσα στη κοίτη του ποταμού.

Στην αρχή δεν ήξερα τι θα συναντήσω αλλά ούτε καν είχα φανταστεί ποτέ τι άγνωστες ομορφιές και τοπία θα αντίκριζα. Με αργά βήματα συναντήσαμε τον πρώτο καταρράκτη ο οποίος δεν είχε καθόλου νερό όπως και οι υπόλοιποι βέβαια. Προχωρώντας η αδρεναλίνη μου ανέβαινε πιο πολύ για να γνωρίσω τις άγνωστες πτυχές του ποταμού. Ήταν η πρώτη φόρα που περπάταγα στην κοίτη και στο όμορφο φαράγγι του. Ύστερα από δυο ώρες πορείας βρήκαμε νερό να ξεπροβάλει και να κατεβαίνει. Δεν ήταν αρκετό αλλά μου έφτανε να πατήσω μέσα στο ρυάκι και να δροσιστώ όπως και τα άλλα παιδιά. Τα τεράστια πλατάνια μας ακολουθούσαν σε όλη τη διαδρομή και ο ήλιος προσπαθούσε να τα διαπεράσει. Άλλοτε τα κατάφερνε, άλλοτε όχι. Τέτοια ομορφιά δεν είχα συναντήσει ποτέ στη ζωή μου και θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που έγινε μέλος του Ε.Ο.Σ. και έτσι μου δίνεται η ευκαιρία να χαρώ τη φύση.

Όσο ανεβαίναμε σε μερικά σημεία η πρόσβαση και το νερό μας δυσκόλευαν λίγο αλλά ήταν τόσο όμορφα που δεν μου έκανε καρδιά να τα παρατήσω. Ήθελα να φτάσω στον τερματισμό αν και η πορεία ήταν 7 ώρες, όμορφες όμως, δεν το έβαλα κάτω και συνέχισα. Το μυαλό μου ήταν εκεί και κάθε αρνητική σκέψη που είχα χάθηκε αμέσως. Ένιωσα σαν να ζούσα σε ένα όνειρο που να έχει αρχή αλλά να μην έχει τέλος.

Όλα τα ωραία όμως κάποτε τελειώνουν. Η ώρα περνούσε χωρίς να το καταλάβω και κάπου στις 4:00 το μεσημέρι βγήκαμε στου Λαγού το Χάνι. Εκεί η διαδρομή τελείωσε και ο αρχηγός μας περίμενε όλους να φτάσουμε και μας δρόσισε με κομμένο και δροσερό καρπούζι. Στα πρόσωπα όλων μας υπήρχε ένα τεράστιο χαμόγελο. Αφού ξεκουραστήκαμε και ανταλλάξαμε απόψεις για την εξόρμησή μας πήραμε το δρόμο της επιστροφής με το βαν του συλλόγου μας. Με μάτια βουρκωμένα οφείλω να ομολογήσω ότι περάσαμε τέλεια και το ίδιο ελπίζω και τα υπόλοιπα παιδιά. Μέχρι την επόμενη εξόρμηση μας να είστε όλοι καλά φίλοι μου. καλή αντάμωση σε κάποιο άλλο μέρος.

Με φιλικούς χαιρετισμούς Αθανασία Σαραντάκου Μέλος του ΕΟΣ Καλαμάτας

2013-07-17 18:30:33

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *