Την Κυριακή 14 Απριλίου 2013 ο Ορειβατικός Σύλλογος Καλαμάτας συμμετέχει στην διεθνή δράση “Let΄s do it” που
αφορά στον Εθελοντικό καθαρισμό των Ευρωπαϊκών Χωρών. Ο Σύλλογός μας, σε συνεργασία με το Δήμο Καλαμάτας ο οποίος συντονίζει αυτή τη Δράση σε Τοπικό επίπεδο, ανέλαβε τον καθαρισμό όλου του χώρου του Ανατολικού Κέντρου (πρώην Στρατοπέδου). Γι΄ αυτό το λόγο προσκαλεί όλους τους φορείς και τους κατοίκους που στεγάζονται στον παραπάνω χώρο να βοηθήσουν σε αυτή την πρωτοβουλία μας.
Η συγκέντρωση για το ξεκίνημα του καθαρισμού θα γίνει το πρωί της Κυριακής στις 9:00 στα γραφεία μας όπου και θα γίνει ο απαραίτητος συντονισμός και θα δοθούν σχετικές οδηγίες.
Για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής κάθε βράδυ μετά τις 9 στα γραφεία μας.
Τηλ. 2721097733, 6977716580.
2013-04-09 10:06:22