Έφτασε η στιγμή της Νέδας!!! Tην Κυριακή 7-7-13
Ο Ορειβατικός Σύλλογος Καλαμάτας θα πραγματοποιήσει την καθιερωμένη διάσχιση του ποταμού της Νέδας. Τα δροσερά νερά και η μοναδική φύση της Νέδας αποτελούν μια από τις καλύτερες και πιο όμορφες εξορμήσεις στις ζεστές μέρες του καλοκαιριού!!
Αναχώρηση το πρωί τη Κυριακής στις 8:00 από τα γραφεία μας. Για τη συμμετοχή απαιτείται στοιχειώδης καλή φυσική κατάσταση και γνώση κολύμβησης. Η πορεία θα είναι μέσα στο νερό. Τα στεγνά ρούχα και προσωπικά είδη του καθενός θα περιμένουν στο τέλος της διαδρομής στα αυτοκίνητα.
Διάρκεια πορείας περίπου 5-6 ώρες
Πληροφορίες, δηλώσεις συμμετοχής στα γραφεία του Συλλόγου (κάθε βράδυ μετά τις 9:00) και στα τηλ. 2721097733, 6944574797, 6977716580
Οι φωτογραφίες που ακολουθούν είναι από την περυσινή εξόρμηση.
Το βίντεο αφορά κατάβαση με τεχνικές canyoning παραποτάμου της Νέδας (και όχι το τμήμα που θα κανουμε την Κυριακή)
2013-07-01 08:53:38