Την ερχόμενη Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014 σας προσκαλούμε στην κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Πίτας του Συλλόγου στο χωριό Καρνάσι της βόρειας Μεσσηνίας.
Όπως κάθε χρόνο ο Σύλλογός μας έχει επιλέξει για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας ένα από τα ορεινά χωριά του νομού μας. Φέτος θα απολαύσουμε τη φιλοξενία του όμορφου οικισμού Καρνάσι. Πρόκειται για έναν οικισμό με μοναδική θέα στον μεσσηνιακό κάμπο και με αρχαιολογικό ενδιαφέρον.
Το πρόγραμμα της εκδήλωσης θα ξεκινήσει στις 9 το πρωί από τα γραφεία μας στο Ανατολικό Κέντρο όπου θα γίνει η αναχώρηση με λεωφορείο για το Διαβολίτσι. Εκεί στην εκκλησία του Αγίου Παντελεήμονα θα είναι η αφετηρία της πεζοπορικής ανάβασης για το Καρνάσι. Η έναρξη του περπατήματος θα γίνει στις 10:00 και η διάρκειά του θα είναι περίπου 2 με 2:30 ώρες.
Στις 1:00 το μεσημέρι έχει προγραμματιστεί η κοπή της Πίττας και στη συνέχεια παραδοσιακό γεύμα και χορός, προσφορά του Συλλόγου μας.
Περίπου στις 4 το απόγευμα θα αναχωρήσουμε πεζοπορικώς για το Διαβολίτσι όπου θα ευρίσκεται το λεωφορείο της επιστροφής για την Καλαμάτα. Χρόνος κατάβασης περίπου 1 με 1:30 ώρες. Η διαδρομή είναι εύκολη.
Προσκαλούμε τους Φίλους και τα Μέλη μας να δηλώσουν τη συμμετοχή τους και να πάρουν περισσότερες πληροφορίες στα γραφεία μας και στο τηλέφωνο 27210 97733 κάθε βράδυ (μετά τις 9:00). Επίσης στα τηλέφωνα 6977716580, 6942553154
2014-01-06 21:54:01