Τη Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου στις 9.00 το βράδυ
διοργανώνουμε στα γραφεία μας ανοιχτή συζήτηση με θέμα «Ομαδικό Πνεύμα».
Την εισήγηση και τον συντονισμό της συζήτησης θα κάνει το Μέλος του Συλλόγου μας Θύμιος Αλεξόπουλος.
Στο πλαίσιο της συζήτησης θα δοθεί η ευκαιρία σε όλους μας να εκφράσουμε απόψεις και να ανταλλάξουμε ιδέες με σκοπό πάντα την όσο το δυνατό καλλίτερη οργάνωση των δραστηριοτήτων μας.
2014-02-21 18:36:06