Η ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΗ ΚΟΠΗ ΠΙΤΑΣ ΣΤΟ ΝΕΡΟΜΥΛΟ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 17/1 ΑΝΑΒΑΛΕΤΑΙ.
Λόγω των έντονων καιρικών φαινομένων, της μη επάρκειας εσωτερικού χώρου για τη φιλοξενία των εκδηλώσεων και της περιορισμένης δυνατότητας για πεζοπορία (λόγω βροχής) στο νεοχαραγμένο μονοπάτι η κοπή της πίτας του Συλλόγου στο Νερόμυλο δεν θα γίνει αυτήν την Κυριακή 17-1-16 όπως είχε ανακοινωθεί. Από Δευτέρα 18-1 θα καθοριστεί νέα ημερομηνία.
2016-01-14 17:26:58