Είναι αλήθεια ότι δεν αφήνουμε ευκαιρία για να γιορτάσουμε και να περάσουμε καλά στο σύλλογο. Και πολύ περισσότερο όταν πρόκειται για μια ονομαστική εορτή που αφορά πολλά από τα μέλη του συλλόγου. Έτσι λοιπόν οι Κωνσταντίνοι και οι Ελένες που συμμετέχουμε στον ορειβατικό καλούμε όλους του φίλους μας σε μια γιορτή, μέσα στο γνωστό πνεύμα του συλλόγου, στα γραφεία την Παρασκευή 20/5 στις 9:00. Ιδιαίτερα εδέσματα αλλά και κρασί θα μας περιμένουν να τα απολαύσουμε.
2016-05-18 21:17:00