O σύλλογός μας την ερχόμενη Κυριακή 24 Ιουλίου θα βρεθεί στο χωριό Νερόμυλος για να περπατήσει στο μονοπάτι που διατρέχει το ποτάμι της Καρυάς. Πρόκειται για μια διαδρομή μικρής σχετικά διάρκειας και δυσκολίας στην οποία κυριαρχεί το υδάτινο στοιχείο και η πλούσια βλάστηση. Πρόκειται για το ιδανικό δροσερό καταφύγιο στις ζεστές μέρες του καλοκαιριού.
Η συγκεκριμένη διαδρομή διανοίχθηκε και σηματοδοτήθηκε το περασμένο χρόνο από τους κατοίκους του χωριού σε συνεργασία με τον Ορειβατικό Σύλλογο Καλαμάτας.
Η αναχώρηση θα γίνει στις 8:00 το πρωί της Κυριακής από τα γραφεία μας.
Βαθμός δυσκολίας: 1-2
ώρες πορείας: 2-3
Πληροφορίες – δηλώσεις συμμετοχής στα γραφεία μας (κάθε βράδυ μετά τις 9:00, τηλ. 2721097733) και στα τηλ., 6944574797, 6976830694.
2016-07-21 05:08:00