O Ορειβατικός Σύλλογος Καλαμάτας θα συμμετέχει, όπως κάθε χρόνο, στο Φεστιβάλ Δρόμου Καλαμάτας. To 9o Φεστιβάλ Δρόμου Καλαμάτας θα λάβει χώρα στο Δημοτικό Πάρκο Σιδηροδρόμων (Παρκο ΟΣΕ) στις 28, 29, 30 & 31 Ιουλίου. Ο σύλλογός μας θα εγκαταστήσει πίστα αναρρίχησης δίνοντας κάθε απόγευμα κατά τις παραπάνω μέρες και τις ώρες από 19:00 με 21:00 τη δυνατότητα στους μικρούς μας φίλους να δοκιμάσουν τα πρώτα τους κάθετα βήματα.
http://www.streetfestival.gr/index.php/el/
2016-07-27 07:24:12