Αυτή την Κυριακή, 13 Μαΐου, ο Ορειβατικός Σύλλογος Καλαμάτας θα πραγματοποιήσει εξόρμηση στα Λάμπεια όρη.Τα Λάμπεια όρη ή όρος Λάμπεια ή όρος Λάμπειο ή Αστράς αποτελούν διακλάδωση και βουνοκορφή του Ερυμάνθου, που βρίσκεται στην Πελοπόννησο, και ανήκουν διοικητικά στην Ηλεία. Η ψηλότερη κορυφή του είναι η “Ανάληψη” με υψόμετρο 1.795 μέτρα.
Η πορεία πραγματοποιείται κατόπιν πρόσκλησης του ΕΟΣ Πύργου για τα εγκαίνια του συγκεκριμένου μονοπατιού.
Όσοι συμμετάσχουν στην πορεία θα έχουν την ευκαιρία να επιλέξουν μία από τις δύο διαδρομές:
1. Τσίπιανα – κορυφή Ανάληψη – Δίβρη
Απόσταση: 10,8 χλμ. περίπου
Ώρες: 5.30
Βαθμός δυσκολίας: 2
Υψομετρική διαφορά: 815 μ.
2. Τσίπιανα – Δίβρη
Απόσταση: 7,9 χλμ
Ώρες: 3.45
Βαθμός δυσκολίας: 1
Υψομετρική διαφορά: 530 μ.
Περαιτέρω πληροφορίες για το πρόγραμμα:
Η συγκέντρωση των ορειβατών θα γίνει στο χωριό Τσίπιανα στις 9.30 π.μ. όπου θα προσφερθεί πρωινό. Θα ακολουθήσει η τελετή των εγκαινίων του μονοπατιού και στις 10.00 π.μ. θα δοθεί η εκκίνηση. Οι συμμετέχοντες που θα μετακινηθούν με τα αυτοκίνητά τους πρέπει να βρίσκονται στο χωριό Δίβρη στις 8.30 π.μ. όπου θα σταθμεύσουν τα αυτοκίνητά τους. Η μετακίνησή τους από τη Δίβρη στα Τσίπιανα (27 χλμ- 40΄) θα γίνει δωρεάν με πουλμανάκια. Στο τέλος της διαδρομής οι ορειβάτες θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν, όπως συνηθίζεται, την πατροπαράδοτη φασολάδα.
Αναχώρηση από Καλαμάτα την Κυριακή 13 Μάϊου και ώρα 7:00 πμ από τα γραφεία του συλλόγου στο Ανατολικό Κέντρο.
Περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής στα γραφεία μας (κάθε βράδυ μετά τις 21:00μ.μ., τηλ.: 2721097733).
2018-05-09 10:31:05