Την ερχόμενη Παρασκευή (18-5-18) σας προσκαλούμε στα γραφεία μας για την προβολή της ταινίας – ντοκιμαντέρ:
ΑΝΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΟΡΟΣ ΛΕΝΙΝ
Πρόκειται για την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία που δημιουργήθηκε από το σύλλογό μας η οποία προβλήθηκε, μεταξύ άλλων, και στο διεθνές φεστιβάλ ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης (2007). Ακολουθούν δύο λόγια για την ταινία:
« Την περιοχή Παμίρ της οροσειράς των Ιμαλαΐων επισκέφτηκε τον Αύγουστο του 2006 ο Ελληνικός Ορειβατικός Σύλλογος Καλαμάτας, επιχειρώντας μέχρι σήμερα την υψηλότερη και δυσκολότερη ανάβαση της ιστορίας του. 8 μέλη του συλλόγου, σε μια προσπάθεια 25 ημερών, αντιμετωπίζοντας δυσκολίες και κινδύνους, αλλά και βιώνοντας μοναδικές εμπειρίες και αντικρίζοντας εικόνες σπάνιας ομορφιάς, ακολούθησαν μια πορεία προς την κορυφή του όρους Λένιν στα 7134 μ.»
2018-05-16 04:35:47