Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η πεζοπορία του Ορειβατικού Συλλόγου Καλαμάτας στο Καλάθι στις 31/03/19, όπου πάνω απο 50 πεζοπόροι απόλαυσαν απο το μπαλκόνι του Ταϋγέτου την μαγευτική θέα προς τον Μεσσηνιακό κόλπο.

 

Για περισσότερες φωτογραφίες ακολοθουθήστε μας στο flickr.com

 

2019-04-03 10:11:20

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *