Το Σαββατοκύριακο 13-14 Απριλίου ο Ορειβατικός Σύλλογος Καλαμάτας συμμετείχε στο 5ο Φεστιβάλ Αναρρίχησης που διοργανώθηκε από τον Ε.Π.Ο.Σ. Φυλής στο αναρριχητικό πάρκο της νοτιοδυτικής Πάρνηθας στη Φυλή.

 

2019-04-16 05:18:25

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *