Το Σαββατοκύριακο 13-14 Απριλίου ο Ορειβατικός Σύλλογος Καλαμάτας συμμετείχε στο 5ο Φεστιβάλ Αναρρίχησης που διοργανώθηκε από τον Ε.Π.Ο.Σ. Φυλής στο αναρριχητικό πάρκο της νοτιοδυτικής Πάρνηθας στη Φυλή.
2019-04-16 05:18:25
Το Σαββατοκύριακο 13-14 Απριλίου ο Ορειβατικός Σύλλογος Καλαμάτας συμμετείχε στο 5ο Φεστιβάλ Αναρρίχησης που διοργανώθηκε από τον Ε.Π.Ο.Σ. Φυλής στο αναρριχητικό πάρκο της νοτιοδυτικής Πάρνηθας στη Φυλή.
2019-04-16 05:18:25