Τσικνοπέμπτη στα γραφεία στου Συλλόγου….

Στις 7-3-2013 θα γιορτάσουμε την Τσικνοπέμπτη στα γραφεία μας. Η γιορτή ξεκινά το βράδυ μετά τις 9:00.

Ο Σύλλογος διαπνέεται από το κλίμα του εθελοντισμού και του αυθορμητισμού…. Ο καθένας μπορεί να φέρει ότι θέλει (φαγητό ή ποτό), … και βέβαια η πιο ευπρόσδεκτη προσφορά είναι η καλή διάθεση. Σας περιμένουμε στα γραφεία μας.

 

2013-03-06 19:18:20

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *