Τσικνοπέμπτη στα γραφεία στου Συλλόγου….
Στις 7-3-2013 θα γιορτάσουμε την Τσικνοπέμπτη στα γραφεία μας. Η γιορτή ξεκινά το βράδυ μετά τις 9:00.
Ο Σύλλογος διαπνέεται από το κλίμα του εθελοντισμού και του αυθορμητισμού…. Ο καθένας μπορεί να φέρει ότι θέλει (φαγητό ή ποτό), … και βέβαια η πιο ευπρόσδεκτη προσφορά είναι η καλή διάθεση. Σας περιμένουμε στα γραφεία μας.
2013-03-06 19:18:20