Ανάβαση στον Πάρνωνα, το “Κρόνιον” όρος των αρχαίων θα πραγματοποιήσουμε στις 25-26/1/14
Το επόμενο Σαββατοκύριακο θα περπατήσουμε στον όμορφο και χιονισμένο αυτή την εποχή Πάρνωνα. Η αναχώρηση από Καλαμάτα έχει προγραμματιστεί στις 4:00 το απόγευμα του Σαββάτου από τα γραφεία μας με προορισμό το χωριό Βαμβακού και από εκεί στο καταφύγιο όπου και θα διανυκτερεύσουμε. Η ανάβαση στην κορυφή θα γίνει την επόμενη μέρα ξεκινώντας από το καταφύγιο. Οι συνθήκες θα είναι χειμερινές και απαιτείται αντίστοιχος εξοπλισμός.
βαθμός δυσκολίας: Σάββάτο 1, Κυριακή 6
Πληροφορίες δηλώσεις συμμετοχής κάθε βράδυ στα γραφεία μας (τηλ.: 2721097733) και στο τηλ. 6972719232
2014-01-20 22:37:18