Ανάβαση στον Πάρνωνα, το “Κρόνιον” όρος των αρχαίων θα πραγματοποιήσουμε στις 25-26/1/14

Το επόμενο Σαββατοκύριακο θα περπατήσουμε στον όμορφο και χιονισμένο αυτή την εποχή Πάρνωνα. Η αναχώρηση από Καλαμάτα έχει προγραμματιστεί στις 4:00 το απόγευμα του Σαββάτου από τα γραφεία μας με προορισμό το χωριό Βαμβακού και από εκεί στο καταφύγιο όπου και θα διανυκτερεύσουμε. Η ανάβαση στην κορυφή θα γίνει την επόμενη μέρα ξεκινώντας από το καταφύγιο. Οι συνθήκες θα είναι χειμερινές και απαιτείται αντίστοιχος εξοπλισμός.

βαθμός δυσκολίας: Σάββάτο 1, Κυριακή 6

  Πληροφορίες δηλώσεις συμμετοχής κάθε βράδυ στα γραφεία μας (τηλ.: 2721097733) και στο τηλ. 6972719232

 

 

2014-01-20 22:37:18

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *