Μία μοναδική χειμερινή ανάβαση από το δάσος της Βασιλικής στην κορυφή του Ταϋγέτου με την απαράμιλλη θέα στον Μεσσηνιακό και Λακωνικό Κόλπο θα πραγματοποιήσει ο Ορειβατικός Σύλλογος Καλαμάτας το προσεχές Σαββατοκύριακο 2-3 Φεβρουαρίου 2019.
Η αναχώρηση από Καλαμάτα θα γίνει το μεσημέρι του Σαββάτου 2/2/19 και ώρα 10:00 π.μ., από τα γραφεία του Συλλόγου (Ανατολικό Κέντρο) και από εκεί η ομάδα θα κατευθυνθεί στο δάσος της Βασιλικής. Την Κυριακή θα γίνει η ανάβαση στην κορυφή και η επιστροφή.
Σημειώσεις συμμετοχής
1) Αναχώρηση από Καλαμάτα το Σάββατο 2/2/2019 και ώρα 10:00π.μ.
2) Για δηλώσεις συμμετοχής, κατόπιν έγκρισης του Συντονιστή της ανάβασης, επικοινωνήστε με τα γραφεία του Ορειβατικού Καλαμάτας (Ανατολικό Κέντρο), από Δευτέρα-Παρασκευή και κατά τις ώρες 9:00μ.μ.-10:30μ.μ., στο τηλέφωνο 27210-97733.
2019-01-31 12:20:21