Φαγητό και ποτό στα γραφεία του Συλλόγου στις 9:00 το βράδυ της Τρίτης 13/10.
Μια εκδήλωση από αυτές που κανονίζονται στην κυριολεξία την τελευταία στιγμή, δηλαδή λίγη ώρα πριν γραφτούν αυτές οι γραμμές, βράδυ Δευτέρας 12/10. Και βέβαια, πάντα στο εθελοντικό πνεύμα του Συλλόγου, το τραπέζι θα φτιαχτεί από αυτά που θα φέρει ο καθένας από εμάς.
Σας περιμένουμε.
2015-10-12 21:18:46