Τo Σάββατο 16 Απριλίου 2016 ο Ορειβατικός Σύλλογος Καλαμάτας συμμετέχει στην διεθνή δράση “Let΄s do it” που αφορά στον Εθελοντικό καθαρισμό των Ευρωπαϊκών Χωρών. Ο Σύλλογός μας, σε συνεργασία με το Δήμο Καλαμάτας ο οποίος συντονίζει αυτή τη Δράση σε Τοπικό επίπεδο, ανέλαβε τον καθαρισμό του χώρου του Ανατολικού Κέντρου (πρώην Στρατοπέδου). Γι΄ αυτό το λόγο προσκαλεί όλους τους φορείς και τους κατοίκους που στεγάζονται στον παραπάνω χώρο να βοηθήσουν σε αυτή την πρωτοβουλία μας.
Η συγκέντρωση για το ξεκίνημα του καθαρισμού θα γίνει το πρωί του Σαββάτου στις 9:00 στα γραφεία μας όπου και θα γίνει ο απαραίτητος συντονισμός και θα δοθούν σχετικές οδηγίες.
Για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής κάθε βράδυ μετά τις 9:00 στα γραφεία μας. Τηλ. 2721097733, 6977716580.
Σημειώνεται ότι η επίσημη ημερομηνία για την πανευρωπαϊκή εκδήλωση «Let’sdoit!» έχει οριστεί για την Κυριακή 17/4. Όμως λόγω της προγραμματισμένης εξόρμησης στα Λάμπεια όρη ο σύλλογός μας θα πραγματοποιήσει τη δράση μια μέρα πριν.
2016-04-11 15:41:32