Μια πεζοπορία με επίκεντρο τη συλλογή μανιταριών θα πραγματοποιήσει ο σύλλογός μας την επόμενη Κυριακή 5 Νοεμβρίου 2017. Η εξόρμηση θα γίνει στο Βόρειο Ταΰγετο στη διαδρομή: Άγιος Νικόλαος – Άγιος Παντελεήμονας – Γεωργίτσι. Έμπειρα μέλη του συλλόγου μας στο συγκεκριμένο αντικείμενο θα μας μυήσουν στον ιδιαίτερο αυτό κόσμο των μανιταριών.   

            Αναχώρηση από τα γραφεία μας στις 7:30 το πρωί της Κυριακής

ώρες πορείας:  5

βαθμός δυσκολίας:  1

            Πληροφορίες – δηλώσεις συμμετοχής στα γραφεία μας (ανατολικό κέντρο μετά τις 9:00 κάθε βράδυ, τηλ 27210 97733) και στα τηλ.: 6980177461 και 6972279488

 

2017-11-03 05:36:30

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *