Ο ορειβατικός συμμετέχει στο φεστιβάλ δρόμου Καλαμάτας στο Πάρκο του ΟΣΕ στις 26-28 Ιουλίου 2013
Σήμερα Σάββατο 27/7/2013 συμπληρώνεται η δεύτερη μέρα του φεστιβάλ δρόμου και οι εκδηλώσεις κορυφώνονται. Ήδη από χτες το απόγευμα έχουμε τοποθετήσει την πίστα αναρρίχησης στο χώρο του πατινάζ. Οι μικροί μας φίλοι σχηματίζουν ουρές περιμένοντας να γευτούν την πρώτη τους εμπειρία με τον κάθετο χώρο της αναρρίχησης.
Σας περιμένουμε σήμερα και αύριο το απόγευμα – βράδυ στο Πάρκο του ΟΣΕ στο χώρο του πατινάζ. Εκτός από την αναρρίχηση πολλές άλλες εκπλήξεις σας περιμένουν μέσα από το πλήθος των δράσεων που διαδραματίζονται εκεί.
2013-07-27 12:24:49