Την Πέμπτη 21 Ιανουαρίου και ώρα 8:00 το βράδυ συγκαλείται η ετήσια γενική συνέλευση του Συλλόγου. 

Ο χώρος διεξαγωγής είναι τα γραφεία του Συλλόγου στο ανατολικό κέντρο (πρώην στρατόπεδο, κτίριο 30). Θα συζητηθούν ο απολογισμός για το έτος 2015 και θα διεξαχθούν αρχαιρεσίες για την εκλογή νέου διοικητικού συμβουλίου και ελεγκτικής επιτροπής.

                Η γενική συνέλευση είναι η πιο σημαντική ευκαιρία να αξιολογήσουμε τη δράση μας και να βρούμε τρόπους να βελτιώσουμε ακόμη περισσότερο την πορεία μας στο μέλλον.

                Καλούμε όλα τα μέλη του Ελληνικού Ορειβατικού Συλλόγου (ΕΟΣ) Καλαμάτας να συμμετέχουν.  

 

2016-01-15 06:59:44

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *