Μετά τις εκλογές στις 15 Ιανουαρίου 2020 και συνεδρίαση των νεοεκλεγέντων μελών, το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Ελληνικού Ορειβατικού Συλλόγου Καλαμάτας συγκροτήθηκε σε σώμα ως εξής:

Πρόεδρος: Κων/νος Φύκιρης

Αντιπρόεδρος: Εμμανουήλ Αλοίμονος

Γραμματέας: Ηλίας Γιαννακόπουλος

Ταμίας: Κων/νος Κωνσταντόπουλος

Έφορος Ορειβασίας: Γεώργιος Στεφανούρης

Έφορος Υλικού: Γεώργιος Μπουρίκας

Μέλος: Εμμανουήλ Πορώνης

Το Δ.Σ. του Ε.Ο.Σ. Καλαμάτας

 

2020-01-29 06:59:35

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *