Την ερχόμενη Κυριακή 3 Μαρτίου ο Ορειβατικός Σύλλογος Καλαμάτας θα πραγματοποιήσει πεζοπορική εξόρμηση από το σημείο «Λαγού Χάνι» προς την περιοχή Βόλυμος της ευρύτερης περιοχής της Αλαγονίας. Στην τοποθεσία αυτή ευρίσκεται το εκκλησάκι της Παναγιάς της Καψοχεροβολούσας ή Βολυμνιώτισας το οποίο είναι κτισμένο από ερείπια Αρχαιοελληνικού Ναού και πιθανολογείται ότι ο Ναός αυτός ήταν της Λιμνάτιδος Αρτέμιδος. Κυριαρχεί δε και η εκδοχή ότι στο σημείο εκείνο διαδραματίστηκαν και τα γνωστά γεγονότα μεταξύ των Μεσσηνίων και Σπαρτιατών που αποτέλεσαν μια από τις αφορμές της έναρξης των Μεσσηνιακών πολέμων κατά τον 8ο αιώνα π.χ.
Η πεζοπορία, αν και είναι ανηφορική, είναι σχετικά εύκολη (+) και η διάρκειά της θα είναι 3-4 ώρες.
H εκκίνηση θα γίνει στις 8 το πρωί από τα γραφεία μας στο Ανατολικό Κέντρο.
Για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής κάθε βράδυ , μετά τις 9, στα γραφεία του Συλλόγου.
Τηλέφωνα επικοινωνίας 27210 97733 και 6942553154
2013-02-26 23:28:08