Πολυλήμνιο την Κυριακή 28-7-13

Την ερχόμενη Κυριακή 28-7-13 θα βρεθούμε στο πανέμορφο Πολυλήμνιο στην περιοχή της Καζάρμας στο δρόμο που συνδέει την Καλαμάτα με την Πύλο.

Βρισκόμαστε στα φόρτε του καλοκαιριού, περιμένουμε την άνοδο της θερμοκρασίας. Είναι ο καιρός για μπάνιο, είναι ο καιρός για παιχνίδι με το υγρό στοιχείο. Είναι βέβαια ο καιρός για Πολυλήμνιο. Λίγο περπάτημα, πολύ μπάνιο, βουτιές, ραπέλ σε καταρράκτες, παιχνίδι με τα βράχια, τυρολέζικές κατασκευές με τα σχοινιά…. Όλα αυτά περιλαμβάνονται στην εξόρμηση στο Πολυλήμνιο.

Ώρες πορείας: 2, Βαθμός δυσκολίας: +

Αναχώρηση το πρωί της Κυριακής στις 8:00 από τα γραφεία μας. . Περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής στα γραφεία του Συλλόγου (κάθε βράδυ μετά τις 9:00, τηλ 27210 97733) και στα τηλ.: 6977271643 6944574797.

Οι φωτογραφίες και το βίντεο που ακολουθούν είναι από την εξόρμηση του 2012

 

2013-07-23 16:36:49

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *