Με μια ιδιαίτερη ορειβατική ταινία-ντοκιμαντέρ συνεχίζει ο Ορειβατικός Σύλλογος Καλαμάτας τις προβολές του, με θεματολογία  την προαιώνια σαγηνευτική έλξη που ασκούν τα βουνά πάνω μας. Η προβολή θα γίνει αυτή την Παρασκευή 19-10-2018, στις 9:00 μ.μ. στα γραφεία του Συλλόγου.

 

2018-10-18 18:13:52

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *