Το τετραήμερο του Αγίου Πνεύματος (2/6/17 – 5/6/17) ο Ορειβατικός Σύλλογος Καλαμάτας θα εξορμήσει στην όμορφη Άνδρο. Η ορεινή φύση του νησιού με πλαγιές και βουνοκορφές, με καταπληκτική θέα στο Αιγαίο, με παλιά πέτρινα μονοπάτια που διασχίζουν το νησί, με πληθώρα πηγών, σπηλαίων και ποταμών, με όμορφες παραλίες και μοναστήρια, όπου περπατώντας τα, θα μας προσφέρουν μοναδικές εικόνες και εμπειρίες.
 
Λόγω του μεγάλου ενδιαφέροντος για την εξόρμηση έχουν καλυφθεί οι διαθέσιμες θέσεις. Επιπλέον συμμετοχές είναι δυνατές μόνο με τη διάθεση ιδιωτικών οχημάτων.

 

2017-05-16 09:36:00

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *