Σας γνωρίζουμε ότι στις 26 Φεβρουαρίου, η Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση των μελών του Ε.Ο.Σ. Καλαμάτας εξέλεξε νέο Διοικητικό Συμβούλιο, το οποίο μετά την συγκρότησή του σε σώμα την 1η Μαρτίου, διαμορφώθηκε ως εξής:

 

2022-03-02 08:08:16

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *