Με επιτυχία και πάρα πολύ χιόνι (το περισσότερο που έχουμε δει ποτέ στην περιοχή) το σαββατοκύριακο 2-3 Φεβρουαρίου 2019 πραγματοποιήσαμε την ανάβαση από το δάσος της Βασιλικής στην κορυφή του Ταϋγέτου πρ. Ηλία στα 2.407 μ.

 

2019-02-05 05:09:57

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *